;
Arama

Eczacıbaşı tüketim ürünleri: Temiz yatırım

Eczacıbaşı Tüketim Ürünleri, 2024’ü 500 milyon euro ciroyla kapatıyor. Fas’ta yaptığı 100 milyon euro’luk yatırımla temizlik kağıtları endüstrisindeki iddiasını artıran şirket, bölgesel bir oyuncu olma yolunda.

01 Aralık 2024, 08:10
Eczacıbaşı tüketim ürünleri: Temiz yatırım

Rakiplerini kıskandıracak şekilde neredeyse 50 yıldır tüketiciler kağıt mendil alırken bakkallardan “Selpak” istediler. Selpak, Eczacıbaşı Tüketim Ürünleri’nin Selin ve Solo gibi 25 markasından biri. 1969’da Yalova’da “İpek Kağıt” markasıyla temelleri atılan şirket, markalı temizlik kağıtları pazarında sektör lideri ve cirosunun yüzde 80’ini de bu kategoriden elde ediyor. 

Eczacıbaşı Tüketim Ürünleri CEO’su Bülent Kozlu, “Türkiye’deki her 10 evden sekizinde markalarımıza rastlanıyor. Temizlik kağıtları ana işimiz ama bulunduğumuz diğer kategorilerde pazarda ilk ikiden biriyiz” diyor.


"Dergi" Kategorisinden Daha Fazla İçerik

Yazarlar

Çok Okunanlar