İyi yaşamak herkesin hakkı
Günümüzün rekabetçi dünyasında, gerçek lider markalar yalnızca sektörlerinde fark yaratmakla kalmıyor; toplumu dönüştüren vizyonlarıyla geleceği şekillendiriyor. LC Waikiki, ‘İyi Giyinmek Herkesin Hakkı’ misyonuyla modayı bir ayrıcalık olmaktan çıkararak herkes için erişilebilir hale getiriyor. 55 bin kişilik dev ekibi, 61 ülkede faaliyet gösteren bin 300 mağazası ve pazaryeri liderlerinden biri haline gelen e-ticaret platformu ile LC Waikiki hem Türkiye’de hem de globalde ilham veren bir başarı hikayesi yazmaya devam ediyor.
Dijitalleşme, toplumsal etki ve müşteri odaklı dönüş
ümle bu yolculuğunu güçlendiren LC Waikiki’nin sosyal marka olma hikayesini ve geleceğe dair planlarını vizyoner liderlerinden LC Waikiki Müşteri İçgörüleri ve Pazarlama İletişiminden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Sinem Akgül Yılmaz ile konuştuk. Bu röportaj benim için ayrıca çok özel; çünkü LC Waikiki, yaklaşık altı yıldır Askıda Ne Var ile sürdürdüğü stratejik ortaklıkla gençlerin hayatlarına değer katmaya devam ediyor."Dergi" Kategorisinden Daha Fazla İçerik
-
Forbes Girişim 50 Listesi: Zirve finteklerin, mobil oyun şirketleri yakın takipte
Erkan Kızılocak / Kıdemli Editör
-
-
-
-
-
Yazarlar
Çok Okunanlar
-
forbes.com.tr
Dünyanın en zengin 10 insanı (Ocak 2025)
-
forbes.com.tr
Dünyanın en zengin 10 kişisi (Kasım 2024)
-
forbes.com.tr
En zengin Türklerin sıralaması nasıl değişti?
-
Erkan Kızılocak
Forbes Girişim 50 Listesi: Zirve finteklerin
-
Nilgün Balcı Çavdar
Türk Milyarderler