;
Arama

İyi yaşamak herkesin hakkı

Türkiye’nin tekstil ve dekorasyon ürünleri devi LC Waikiki, herkesin hayatına dokunabilen bir değer oluşturmak üzere çalışıyor. Her yıl kârının yüzde 15'ine kadar olan bölümünü binlerce çocuğa, gence, sporcuya, kadına destek olmaya ayıran LC Waikiki, dijitalleşmede de büyük atılımlar peşinde.

Sanem Yıldız
03 Ocak 2025, 08:00 Güncelleme: 15 Ocak 2025, 19:43

Günümüzün rekabetçi dünyasında, gerçek lider markalar yalnızca sektörlerinde fark yaratmakla kalmıyor; toplumu dönüştüren vizyonlarıyla geleceği şekillendiriyor. LC Waikiki, ‘İyi Giyinmek Herkesin Hakkı’ misyonuyla modayı bir ayrıcalık olmaktan çıkararak herkes için erişilebilir hale getiriyor. 55 bin kişilik dev ekibi, 61 ülkede faaliyet gösteren bin 300 mağazası ve pazaryeri liderlerinden biri haline gelen e-ticaret platformu ile LC Waikiki hem Türkiye’de hem de globalde ilham veren bir başarı hikayesi yazmaya devam ediyor.

Dijitalleşme, toplumsal etki ve müşteri odaklı dönüş ümle bu yolculuğunu güçlendiren LC Waikiki’nin sosyal marka olma hikayesini ve geleceğe dair planlarını vizyoner liderlerinden LC Waikiki Müşteri İçgörüleri ve Pazarlama İletişiminden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Sinem Akgül Yılmaz ile konuştuk. Bu röportaj benim için ayrıca çok özel; çünkü LC Waikiki, yaklaşık altı yıldır Askıda Ne Var ile sürdürdüğü stratejik ortaklıkla gençlerin hayatlarına değer katmaya devam ediyor.


"Dergi" Kategorisinden Daha Fazla İçerik

Yazarlar

Çok Okunanlar