;
“Butik üretimi bilmem” diyen aileden sanayici Ömer Malaz, Türkiye’nin ilk seri üretim yat inşaası yapan Numarine’i kurduğunda büyük risk aldığına inanıldı. Bugün Numarine, cirosunun yüzde 65’ini ABD pazarından elde eden bir fabrika.
Wamo, iki ay önce aldığı ‘AB Elektronik Para Kurumu Lisansı’ ile yeni bir döneme girdi. Başka kurumların servisleri üzerinden müşteriye ulaşmanın ötesine geçerek kendi kartlarını çıkartabileceği bir noktaya geldi.
INTERCITY’NİN SAHİBİ VURAL AK, OTOMOBİL VE TEKNEDE TUTKUNU OLDUĞU HIZI, BU SEFER KURDUĞU TERSANENİN ÖLÇEKLENDİRMESİNDE GÖSTERDİ. ZİRA DÜNYADA ÇOK AZ TERSANE İLK YATINDA 85, İKİNCİSİNDE İSE 125 METREYE ÇIKMAYA CESARET EDEBİLİR.
Bill Gates, 1994 yılında “Bankacılık gereklidir, ancak bankalar değil” derken belki bu kadarını tahmin etmiyordu. Fintek şirketleri, dijital bankalar ve teknoloji şirketleri finansal hizmetleri yeniden şekillendiriyor.
Issız koylara demirleyip yakamozların, dalga seslerinin doyasıya tadını çıkarmak büyük keyif. Üstelik tercihiniz asfalttan değil, dalgaların içinden gitmekse teknenizle yanaşabileceğiniz şık restoranlar sizi bekliyor.
250 milyon dolara mal olan X-59 QueSST, NASA’nın açıkladığı gibi ses hızını ‘patlama’ ile değil daha minik ‘sonik vuruşlar’ ile aşarsa 50 yıllık yasak ortadan kalkabilir ve havacılık sektörü yeniden şekillenebilir.
Dört markasıyla restoran – kafe zincirinde büyümesini sürdüren Happy Moon, yıl sonunda İtalya’da devreye girecek tesisle enerji sektörüne adım atıyor.
Kalabalıktan bunalmadan şehrin tadını çıkarabileceğiniz, olimpiyat deneyimini unutulmaz kılacak dört konaklama seçeneği.
Otomobil markaları, teknoloji ve estetikle birlikte anlamı da ön planda tutma yarışında. Eskiden güç, hız, performans gibi kavramlarla bütünleşen markalar artık sürdürülebilirlik, doğayla uyum gibi değerlerle anılmak istiyor. Otomobillere ruh ve neşe katmanın yolu ise “Art Car” projelerinden geçiyor.